pátek 11. září 2009

Hledam babu

Dlouho jsem přemyšlel, o čem napsat prvni přispěvek. Jasně o Lyse mužu napsat přispěvku třeba tisic, bo tam jezdim ročně 50x, ale to by tim padem nebylo nic vyjmečneho, že. Nakonec jsem se rozhodl, že to nebude ani tak o mě, ale o největšim problemu, ktery teď řešim: nemam babu, takže mi nikdo nepere, nežehli, žeru vajca, paščiky, topinky a polivky z pytlika, prostě život na houby. A sexu taky moc neni. A to je asi největši problem. Ja jezdim furt, najel sem miliony kilometru, chrapal s reprykama a vubec kolo je muj život. Mi nevadi, že mi neznaji děcka ani byvala, hlavni je najezdit kilaky, to je to hlavni. To ma ovšem vliv na fyziologii. Kromě toho, že sem nehorazně nabušeny a kam se hrabou profici na mi, mam taky dost osezny zadek a nejen zadek. Mam dosti zplostely penis. V klidu to tak nevadi, ale kdyz mi stoji, je to hruby nestandard. Delka normalni, 9,4cm jak kazdy, ne, ale vyska 4 mm a sirka 7cm, coz je problem. S normalni babou bych ho (ja to nevim jistě, co ho tak mam, žadna mi nechce) totiž měl po stranach odřeny a přitom kořen by nebyl dražděny a to musi byt. Navic se mi i blbě drži v ruce, takže babu fakt potřebuju, ale ne ledajakou. Ja hledam babu s přičně uloženou vaginou. Kdo nevi, co přičně, tak kolmo na normalni uloženi. Doktor řikal, že žadnou takovou nenajdu, ale to je stary cyp, co o ženskych vi houby.
Stara muže byt jak chce, ale ne jak sviňa (max 75 roku), měla by mit dost prachu, bo ja mam prd jak furt jezdim a nemakam. Nesmi chtit mi mit doma, bo ja musim jezdit, nesmi mi šahat na moba a na kolo. Muže mi milovat, vařit, prat uklizet a hlavně ji musi mit napřič.
Muže se ozvat i zajemkyně o nahodny sex, za oběd a nocleh přijedu do 200km od Ova.
Mobil: 605780976 J.

Žádné komentáře:

Okomentovat