sobota 7. listopadu 2009

opět na bike-foru

Admin na nazorech mě pořad nechce pustit. Zruda. Stoji v cestě memu rozletu. No nevadi, jeho chyba. Forum mu prostě umře a ja se budu smat.

Jenže, totalni netečnost myho platyska mě nuti jednat. Chudak je skoro jako mrtvej. Nepohne s nim nic. Od te doby, co mi zakazali adminovani, z toho mam depku jak cip.

Neda se svitit, musim mu najit nahradni zabavu. Na cyklodiskuzi pořad nemužu, tak mi zbyva jenom to bike-forum. No, oprašim nick bestguru a jdu na věc.

Vida, našel jsem i vhodny vlakno. http://bike-forum.cz/forum/zalozeni-cykloservisu.html#unread1 - nějaka lama se pta, jak založit servis. Hned jsem mu tam šupl par rad do života...

Ale co to? Ty zrudy zas utoči. Kubad, Blade, Doom... znevažuji moje přispěvky.

Do rana jim dam pokoj. Nasnidam se, dam si 250 km na kole a pak jim to vytmavim. Lednice je plna hermelinu z Penny a udělam si k tomu padesat Earlu, takže budu v kondici

Zrudy, těšte se.

1 komentář:

  1. Jen co nastane letní sezóna a silničáři odklidí ten štěrk ze silnic, vydám se někam na cyklo výlet. Přítel mi koupil ještě před Vánocemi cyklo batohy. Dal mi schválně tři, abych si prý mohla vybrat z barevných kombinací. Nevím jestli si myslí, že budu v pondělí jezdit ve žlutém a ve středu v černém, ale budiž. Jsem moc ráda aspoň za to!

    OdpovědětVymazat