úterý 10. listopadu 2009

Podzim v plnym proudu

Tohle počasi mě pěkně sere. Furt chčije a chčije. To se mi teda vubec nehodi do trenovaciho planu. Měl bych jezdit, jezdit a zase jezdit. Jenže i na nejlepšiho cyklistu planety občas dolehne počasi. Takže jsem se rozhodl dat si podzimni pauzu.

Na b-f jsem pěkně rozjel flamewar. Ti blbečci z děcaku se samozřejmě chytli a moje pečlivě připravovany informace začali trhat na kousky. Ale krasně se tam ztrapnili. Pišou naprosto zcestně a strašně si odporuji.

Všiml jsem si jedne věci. Platysek se začal budit. Puvodně jsem myslel, že to zpusobuje změna stravy, protože jsem kvuli penězum přešel ze špeku na špekovou kuži, ktera je podstatně levnějši. A hermeliny z Penny jsem nahradil levnějšima z Lidlu. Když jich denně sežeru deset k snidani a patnáct k obědu, vyjde to podstatně lip.
Jenže pak mi došlo, že platysek nereaguje na žradlo, ale na internet. Když jsem psal na bike-forum, byl nahle při sile.
Rozhodl jsem se, že to vyzkoušim a založil si dalši nick na cyklodiskuzi. Už se těšim, jak Kamo, Doom, Maselnik a další blbečci budou skakat, když jim budu sdělovat svoje těžkym životem ziskane zkušenosti.

Sledujte proto cyklodiskuzi, tomu jejich adminovi Kubatovi udělam z jeho fora pravy peklo

1 komentář:

  1. Letos na jaře to je to samý. Taky furt prší. Nicméně letos mi to ani zase tak nevadí, protože jsem díky tomu aspoň trochu uspořádal dílnu a garáž. Pořídil jsem nějaké policové regály, takže to mám konečně porovnané. A teď už by tedy mohlo začít být pěkně, ať můžu taky trochu natrénovat. :) Mějte se faj na ať se vám daří! :)

    OdpovědětVymazat